Taal / Language

NL / EN
Beide talen / Both languages

woensdag 27 april 2011

Advertenties bij mijn uitgebrachte hoofdstukken

Advertisements with my released chapters

Nederlands
Zoals je ziet heb ik nu twee links staan voor mijn hoofdstukken, één voor de "normale" downloads en één voor de directe downloads. Het enige verschil tussen de twee is dat de directe downloads direct naar de downloads lijden en de "normale" downloads een advertentie-banner laten zien. Ikzelf heb liever dat er natuurlijk op de "normale" download wordt geklikt, echter, ik leg hier de keuze bij de gebruiker zelf.

EDIT: Ik heb de prioriteiten omgedraaid. De directe download wordt nu als eerste weergeven.

English
As you can see I now have two sets of links for my chapters, one for the "regular" downloads and one for the direct downloads. The only difference between the two is that the direct downloads directly lead to the downloads and that the "regular" downloads show an advertisement banner. I personally rather have people use the "regular" download, however, I hereby give the user the choice.

EDIT: I've reversed the priorities. The direct downloads are now displayed first.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten